ŞAVŞAT BELEDİYE BAŞKANI KARARLI

BENİM TEK DERDİM ŞAVŞAT GERİSİ HİKAYE!

Şavşat'ta umutlu bekleyiş sürüyor! Baba ve oğul için seferberlik
Şavşat'ta umutlu bekleyiş sürüyor! Baba ve oğul için seferberlik
İçeriği Görüntüle

Şavsat mekezde yapacağı yüksek yoğunluklu konut projesine yönelik eleştirilere tepki gösteren Şavşat Belediye Başkanı Durmuş Aydın; " Bizim tek derdimiz bu ilçeyi daha yaşanabilir daha huzurlu geliri olan istihdam yaratan konut sorunu çözülmüş alt yapısı dört dörtlük olan bir ilçe yapabilmek. Eleştirilere saygı duyarım ama art niyetli olanlar hikaye anlatmasın" şeklinde konuştu.


Karadenizin en güzel en sakin en huzurlu ilçesi olan Şavşat’ta şehir merkezinde yapılacak konutların doğanın güzelliği bozacağını belirten çevreciler ve bazı sivil toplum kuruluşları projeye karşı..

Projeyi hayata geçirmekte kararli olan Artvin Şavşat Belediye Başkanı Durmuş Aydın, belediyenin mali bir krizde olduğunu ifade ederek;

“Geçmişte, şu an önünde program yaptığımız kaymakamlığı olduğu yeri park yapalım, kaymakamlık binasıyla belediye binasını İsrafil Kışlak Parkı’na yapalım diye öneriler gelmiş, projeler hazırlanmış; ancak bu reddedilmiş. Şu an karşımızda kocaman bir binanın önündeyiz ve Şavşat Meydanı böyle bir binayla kapanmış, İsrafil Kışlak Parkı da park olarak duruyor. Geçmişte keşke bunu yapsaydılar. Şavşat Belediyesi ciddi manada mali krizde. Belediyeye gelir elde etmemiz lazım. İmar planı çalışmasını yaptık, bitti. Başka ne yapmamız lazım? Konut üretimine girmemiz lazım. Bu kaymakamlık binasının olduğu yerdeki hatayı biz yapmayalım dedim. Yukarıda İsrafil Kışlak Parkı var, orası park değil mi? Evet, oranın park hakkını, şu anki belediye düğün salonunun bulunduğu ticaret ve konut alanına alalım burayı park yapalım, buranın ticaret ve konut hakkını da İsrafil Kışlak Parkı’na çıkaralım, takas yapalım dedik.”

Kaynak: Haber Bülteni