Sağlık Bakanlığından yapılan açıklamada 'Uluslararası bir seyahat gemisinde bulunan ve sağlık durumları yakından takip edilen 3 vatandaşımız yarın ülkemize getirilecektir' denildi.

Bypass ve stent hastalarına sıvı kaybı uyarısı
Bypass ve stent hastalarına sıvı kaybı uyarısı
İçeriği Görüntüle

Sağlık Bakanlığının sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, 'Uluslararası bir seyahat gemisinde bulunan ve sağlık durumları yakından takip edilen 3 vatandaşımız yarın ülkemize getirilecektir. İlgili uluslararası otoritelerle koordinasyon içinde yürütülen takip sürecinde, vatandaşlarımızda herhangi bir semptom ve hastalık bulgusu olmadığı bildirilmiştir. Ülkemize ulaştıkları andan itibaren, karantinaya alınacak ve sağlık süreçleri Bakanlığımızca titizlikle yürütülecektir' açıklamasında bulunuldu.

Kaynak: İHA