Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan heyecanı biten şevki kalmayanlara adrese teslim mesaj verdi..

"YORULAN VARSA KENARI GELSİN GELMEYEN DE MEYDANIN HAKKINI VERSİN"


Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Sakarya’nın Sapanca ilçesinde düzenlenen partisinin 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı'nın kapanış programında yaptığı konuşma ile önemli bir mesaj verdi..

Parti içi tartışmada sert sözler: Mustafa Bak’tan ağır eleştiri
Parti içi tartışmada sert sözler: Mustafa Bak’tan ağır eleştiri
İçeriği Görüntüle

Erdoğan verdiği mesajda, "Yapmanız gereken davanıza dört elle sarılmak, üzerinizdeki emanetin hakkını vermek, daha çok çalışmak, daha çok gayret etmektir" dedi.

"Yorulan varsa buyursun kenara gelsin, dinlensin" diyen Erdoğan, "Kenara gelmeyen de meydanın hakkını versin. Boşa harcayacak tek bir saniyemiz bile yok" ifadelerini kullandı.

Erdoğan, şunları söyledi: "Caddeyi, sokağı asla boş bırakmayacağız. Her büyükşehirde, ilde, ilçede, beldede, köyde teşkilatımızın en az bir üyesiyle tokalaşmayan, konuşmayan, tanışmayan kimse kalmayacak. Medya tamam, sosyal medya tamam ama bizim hareketimiz muhabbet üzerine kuruludur

Kaynak: Haber Bülteni