CHP Trabzon Milletvekili Sibel Suiçmez, Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde yaptığı konuşmada Araklı İlçe Stadı’nın tamamlanmamasına tepki gösterdi.
Geçmişte Araklıspor Kulüp Başkanlığı görevini de yürüttüğünü hatırlatan Suiçmez, ilçedeki sporcuların mağdur edildiğini söyledi.
Araklıspor’un yaklaşık 500 sporcusunun uzun süredir kendi sahalarından mahrum kaldığını ifade eden Suiçmez, “Geçmişte onurla başkanlığını yaptığım Araklıspor'un 500 evladı bugün sahipsizdir, sürgündedir” dedi.
Kasım 2025’te tamamlanacağı belirtilen Araklı İlçe Stadı’nın halen bitirilemediğini dile getiren Suiçmez, tamamlandığı ifade edilen futbol sahasında yabani otların çıktığını, tesislerin eksik olması nedeniyle stadın teslim alınamadığını belirtti.
Araklıspor’un antrenmanlarını sürdürebilmek için Arsin ve Sürmene ilçelerine gitmek zorunda kaldığını kaydeden Suiçmez, bu durumun kulübe aylık yaklaşık 150 bin lira ek maliyet getirdiğini söyledi.
AK Parti Trabzon milletvekilleri ile Gençlik ve Spor Bakanlığı’na çağrıda bulunan Suiçmez, kamu kaynaklarının etkin kullanılmadığını savunarak, “İhaleleri hem yandaş müteahhitlere veriyorsunuz hem de iş yaptıramıyorsunuz. Kamu kaynaklarını çürütmekten ne zaman vazgeçeceksiniz?” ifadelerini kullandı.
TBMM kürsüsünden Araklı’daki spor yatırımlarını gündeme taşıyan Suiçmez, ilçe stadının bir an önce tamamlanarak genç sporcuların hizmetine sunulması gerektiğini vurguladı.