Trabzon

Pulat: "Adil düzen hedefiyle yolumuza devam ediyoruz"

Yeniden Refah Partisi Trabzon İl Başkanı Süleyman Pulat, partinin Trabzon'da düzenlediği iki günlük teşkilat programının birlik, beraberlik ve istişare ruhu içerisinde verimli geçtiğini açıkladı.

Yeniden Refah Partisi Trabzon'da iki günlük teşkilat programı gerçekleştirdi

Yeniden Refah Partisi Trabzon İl Başkanı Süleyman Pulat, partinin Trabzon'da düzenlediği iki günlük teşkilat programının birlik, beraberlik ve istişare ruhu içerisinde verimli geçtiğini açıkladı.

Pulat, program kapsamında Yeniden Refah Partisi MKYK Üyesi İsmail Ahmet Polat ile Pendik Kurucu İlçe Başkanı Fahrettin Karakurt'un katılımıyla Trabzon'da çeşitli ziyaret ve toplantılar gerçekleştirdiklerini belirtti.

Programın ilk gününde Akçaabat ilçesinde esnaf ziyaretleri ve Anadolu Buluşmaları kapsamında vatandaşlarla bir araya geldiklerini ifade eden Pulat, ardından İl Divan Toplantısı'nı yoğun katılımla gerçekleştirdiklerini söyledi.

İkinci gün ise Of ilçesinde düzenlenen Anadolu Buluşmaları'nda vatandaşların talep ve önerilerini dinlediklerini kaydeden Pulat, teşkilat olarak sahada olmaya ve gönül köprüleri kurmaya devam edeceklerini vurguladı.

Programa katkı sunan herkese teşekkür eden Pulat, "Nazik katılımları dolayısıyla MKYK Üyemiz Sayın İsmail Ahmet Polat'a, Pendik Kurucu İlçe Başkanımız Sayın Fahrettin Karakurt'a ve programlarımızın başarıyla gerçekleştirilmesinde emeği geçen tüm teşkilat mensuplarımıza gönülden teşekkür ediyorum." ifadelerini kullandı.

Yeniden Refah Partisi'nin çalışmalarını kararlılıkla sürdüreceğini belirten Pulat, "Milli Görüş'ün izinde, adil düzen hedefiyle, durmadan çalışmaya devam edeceğiz." dedi.